Опис рада |
Час математикеје реализован у рачунарској учионици са ученицима првог разреда. Подразумева елементарну информатичку писменост ученика овог узраста и функционалан рад у пару.
Захваљујући мултимедјалном приступу настави,учитељ је био више фокусиран на инструкције,усмеравања и контролу рада ученика.Презентација наставног садржаја посредством рачунара и видео бима,омогућује уштеду времена за запис на табли и доприноси већој мотивацији ученика. Учитељ у раду примењује и кибернетичке методе,којима се ученици усмеравају да уче путем открића и проблемске наставе. У реализацији часа, учитељ се руководи планираним циљевима и задацима,а избор активности је примерен развојно-узрасним карактеристикама ученика. Организован рад у рачунарској учионици,када ученици раде у пару,омогућава позитивну међузависност и сарадњу. Ученици се подстичу да користе стечена школска знања и да их повезују у смислену целину са новим знањима. Задаци се заснивају на логичком и аналитичко-синтетичком мишљењу, а у себи садрже груписање или класификацију према задатим критеријумима који се постепено увећавају. Циљ је код ученика развити како генеративна, тако и трансферна знања, која би помогла у решавању различитих врста задатака у новим ситуацијама.
|