Опис рада |
Час сам замислила тако што ћу их у уводном делу часа поделити и распоредити у четири групе са истим бројем ученика , које ће бити изједначене по саставу. Затим ћу повести разговор о изгледу наше околине, пошто живимо у брдско- планинском крају.Питам их да ли знају како се неко брдо зове из наше околине, знају ли за неку планину?
У главном делу покренућу презентацију и истаћи шта ћемо научити на овом часу. Затим ћу преко слајдова показати фотографије равнице, брежуљка, брда, планине.Онда истаћи шта су то : удубљења,узвишења, равнине кроз један слајд. Такође ћу им показати и географску карту(преко слајда) и објаснити њен значај у приказивању облика рељефа кроз одговарајуће боје.
Затим ће ученици уз помоћ гита и пластелина правити облике рељефа (равног и неравног земљишта) : прва група : равница ; друга група : брежуљак ; трећа група : брдо и четврта група : планина . Према томе шта ће правити свака група је и добила такво име. На крају када заврше прављење дају име својој: равници, брежуљку, брду, планини. Објасниће зашто су изабрали таква имена и радове ћу ставити на посебну клупу.
У завршном делу часа истаћи ћу слајд са Причом о наранџастом змају и у исто време ћу им поделити наставне листиће са истом таквом причом. Затим ћу им постављати одговарајућа питања на која ће они давати одговор .Повратну информацију добиће путем слајда.
У раду сам користила литературу која је одобрена од стране Министарства просвете.
|