Опис рада |
ОПИС РАДА
Наставна јединица: Гајене биљке
1. час - обрада
(Током читавог часа укључена је презентација преко видео – бима.)
Час се започиње израдом наставног листића у пару.
Певање песме ''Ишли смо у Африку''.
У току главног дела часа путем презентације и илустрација ученици усвајају појмове: гајене биљке, станишта ових биљака, послови које човек обавља у тим стаништима.
Више пута у току часа ученике треба укључити у обнављање научених појмова.
У завршном делу часа организујемо квиз знања.
Домаћи задатак: Написати кратку песму о некој гајеној биљци.
Посетити пијацу и сазнати од пољопривредника како се гаје биљке које продају (снимати или фотографисати).
2. час – обнављање и утврђивање
(Час се одржава у информатичком кабинету. Ученици су подељени у групе.)
У уводном делу часа ученици читају песме које су написали о гајеним биљкама.
У главном делу часа представници група излажу шта су сазнали на пијаци о гајеним биљкама. Поткрепљују фотографијама и видео – снимцима.
(Сав материјал учитељ пре почетка часа пребацује у компјутере које ће користити групе, тако да свака група може да прати садржаје о којима се прича. Истовремено учитељ преко видео – бима пушта материјал.)
У завршном делу часа групе цртају гајене биљке у програму PAINT.
Домаћи задатак: Донети материјал из новина (здрава и мање здрава храна).
Попунити садржај из уџбеника.
3. час – проширивање знања
(Током часа укључена је презентација преко видео – бима. У главном делу часа ученици су подељени у исте групе као на претходном часу.)
У уводном делу ученици решавају укрштеницу.
У главном делу гледају кратак филм о здравој храни (са You tuba – ПУ ''Бошко Буха'' Инђија).
Води се разговор о здравој и мање здравој храни. Ученици се упознају са пирамидом исхране.
Групе израђују паное здраве хране (пирамиду исхране) од материјала који су донели.
Извештај група.
У завршном делу часа добијају наставни листић за израду домаћег задатка.
Напомена: Део материјала са часова дат је у прилозима.
|