Пратите активности Управе за дигиталну агенду на Твитеру и Фејсбуку

Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo

Опремање дигиталних кабинета Галерија слика Дигитални час
Зборник радова програма "Дигитални час"
Подаци о раду
   
Тип кабинета Интерактивни час физичког васпитања
Разред у ком се реализује наставна јединица 5. разред
Наставни предмет Физичко васпитање
Наставна јединица Гимнастика - прескок преко козлића
Време за реализацију наставне јединице 1 школска часа
Предмети у корелацији (уколико такви постоје) Информатика и рачунарство
   
   
Фајл са описом тока часа Opis toka časa Interaktivni čas fizičkog vaspitanja.doc
Фајл који представља прилоге рада Prilog Interaktivni čas fizičkog vaspitanja.zip
Опис рада
Рад који је представљен у оквиру конкурса „Дигитални час“ је смишљен као час физичког васпитања где поред класичних справа, опреме и реквизита које срећемо на већини часова физичког васпитања у салу за физичко васпитање уносимо и ПС рачунар (лаптоп) са видео-бимом (може и смарт-борд) и камером која снима активности ученика на часу. У одеђеним сегментима часа ученицима се испред видео-бима приказује вежба или елемент који су неколико тренутака пре тога урадили, сугерише им се на грешке у извођењу и начин за савршеније извођење. Визуелни приказ олакшава рад јер наставник лакше указује на грешке у извођењу, ученици самим тим што виде себе лакше и брже савладавају одређене елементе. Овакав начин рада је примењив скоро на целу област физичког васпитања и може се увести у сваки методски поступак. Конкретно за овај час је узета методска јединица прескок преко козлића – РАЗНОШКА. Уводна фаза часа такође је снимана да би се могле кориговати и вежбе обликовања (захваљујући видео-биму ученици имају ефекат као да раде вежбе обликовања испред огледала и виде у каквом се положају налазе одређени делови тела и колике су амплитуде покрета). Учење прескока преко козлића прати методски поступак, где се у кључим моментима зауставља рад стаје се испред видео-бима и враћа снимак да би ученици видели како су савладали оређену вежбу. На крају часа ученици могу сами да пребаце видео материјал на флеш меморију или да нарежу диск како би могли да имају цео методски поступак путем кога могу код куће да се подсете како се ради одређени елемент и да лакше прете свој напредак.
   
Подаци о ауторима рада
  Име и Презиме Општина Mesto Школа
1. Дарко Илић
БЕОГРАД-ВРАЧАР 11000 Београд О.Ш. ВЛАДИСЛАВ РИБНИКАР