Пратите активности Управе за дигиталну агенду на Твитеру и Фејсбуку

Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo

Опремање дигиталних кабинета Галерија слика Дигитални час
Зборник радова програма "Дигитални час"
Подаци о раду
   
Тип кабинета Модули
Разред у ком се реализује наставна јединица 5. разред
Наставни предмет Техничко и информатичко образовање
Наставна јединица Израда модела према сопственој конструкцији
Време за реализацију наставне јединице 2 школска часа
Предмети у корелацији (уколико такви постоје) Ликовно/илустрације предмета за израду/ Биологија/прилагођавање анатомији и здравственим потребама тела/ Математика /прорачуни потребни за израду модела и геометријски облици/
   
   
Фајл са описом тока часа Priprema za čas.doc
Фајл који представља прилоге рада Prilog uz rad.rar
Опис рада
Осврт на рад С обзиром да сам за наставну јединицу одабрала тему „Конструкторско моделовање, логично је да сам у потпуности опредељена за „Конструктивистичку педагошку теорију“. Сам корен ове речи „констуисати“ – значи израдити план или осмислити како нешто урадити. Желим да се наша деца формирају и сазревају као градитељи и ствараоци нових знања. Не само као образовна метода, већ и као васпитна, по мени има најбољу примену. Ништа у животу није пожељно узимати, „Здраво за готово“. Сматрам да је јако важно да на основу изнетих чињеница, деца долазе до својих закључака. Као што ни лек сваком не даје исти резултат, тако ни изнета лекција, се неће исто прихватити. Трудим се да сазнајни процес, обликујем у шарену башту препуну разних цветова, а букете да ученици праве по свом избору. Дешава се да и мени направе лепши букет, него што сам и сама могла да осмислим. Ја их само водим кроз наставни процес, поштујући тематске целине и наставне јединице, а они се опредељују како да усвоје знање, с тим да нико са часа не оде са нејасноћама а поготово, да има потребу да пита родитеље за помоћ. Конструктивизам има велику предност над другим методама што имамо могућност да деци осмислимо практичне примере кроз активности које су њима блиске а које ће моћи применити кроз комплетно школовање и у свакодневном животу. У свом просветарском раду усмерена сам на садржаје за које сматрам да би могли помоћи нашој деци да лакше превазилазе проблеме, не бежећи на улицу да тамо траже решење. Већ на један суптилан начин, кроз игру уметност и методичку вештину, долазе до сазнања која им понекад недостају или би желели да нешто више спознају од оног могућег у оквиру школског програма или пак ограниченог породичног буџета па и времена. Једна од идеја ми је „ Генератор традиционалних вредности“, која подразумева, примену нових информационих технологија у покретању и оживљавању што више стимулативних традиционалних вештина које доприносе пре свега добром здрављу, креативности и успешности младе генерације. Циљ ми је да помогнем деци да се лакше сналазе у свим ситуацијама, да се васпитно уздижу и уче вештинама и умећу живљења, да елиминишу све више присутну агресивност, да своју енергију утроше на најбољи могући начин у усавршавању себе. Ако нам деца постану добре хумане личности, пуне љубави и разумевања, допринећемо: бољем, срећнијем и свеобухватнијем животу у школама, породицама и окружењу уопште. Основни циљ ове методе је: „Учити како учити“, имамо одакле, још само мотивација:ХОЋУ, МОГУ,СМЕМ, УМЕМ, ЗНАМ, да се примени на прави начин. Милосава Сташевић Гаћиновић
   
Подаци о ауторима рада
  Име и Презиме Општина Mesto Школа
1. Милосава Сташевић-Гаћиновић
ЗРЕЊАНИН 23000 Зрењанин О.Ш. ВУК КАРАЏИЋ