Пратите активности Управе за дигиталну агенду на Твитеру и Фејсбуку

Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo

Опремање дигиталних кабинета Галерија слика Дигитални час
Зборник радова програма "Дигитални час"
Подаци о раду
   
Тип кабинета Покренимо се
Разред у ком се реализује наставна јединица 6. разред
Наставни предмет Страни језик 1
Наставна јединица Излет ван Париза
Време за реализацију наставне јединице 3 школска часа
Предмети у корелацији (уколико такви постоје) информатика и рачунарство, географија
   
   
Фајл са описом тока часа Pokrenimo se - prikaz casa.doc
Фајл који представља прилоге рада Pokrenimo se - prezentacija za ucenike.ppt
Опис рада
„Покренимо се“ је рад који приказује реализацију наставне јединице „Излет ван Париза“ током три часа француског језика, од којих је први обрада новог градива, други служи за проширивање и утврђивање, док је трећи својеврсна систематизација кроз израду мини пројекта. На свим часовима се користи рачунар, било кроз приказивање мултимедијалне презентације, било за крстарење Интернетом и решавање интерактивних задатака. Најзад, на трећем часу, рачунар служи ученицима да реализују мини пројекат кроз организовање одељењског излета и израду промотивних плаката. Разлог за овакав начин рада проистиче из вишегодишње употребе информационо-коминикационих технологија, како за прпрему за наставни рад, тако и за саму реализацију наствних и ваннаставних активности. Када се ученицима наставни садржаји прикажу на занимљив и њима атрактиван начин, стичу трајнија знања, активно учествујући у истраживачком раду у коме се исказују и самоактуализују, задовољни због успешно решеног задатка. Захваљујући интерактивности у процесу стицања знања, вештина и навика, ученик није објекат наставе, већ субјект коме се пружа могућност интервенције и одлучивања приликом избора садржина, редоследа, путева учења и рада или приказа информација. Динамичност и атрактивност, као и мултимедијално представљање наставног садржаја, које код ученика ангажује истовремено чула слуха и вида, мотивише ученика да учествује у раду, комуницира са осталим ученицима и наставником о темама које га интересују. Резултат који добијамо, час по мери ученика, ученика који воли француски језик, активног и задовољног ученика који радо извршава задатке, од непроцењивог је значаја за сваког наставника-заљубљеника у професију којом се бави.
   
Подаци о ауторима рада
  Име и Презиме Општина Mesto Школа
1. Јасмина Лелековић
БЕОГРАД-ОБРЕНОВАЦ 11500 Барич О.Ш. 14.ОКТОБАР