Зборник радова програма "Дигитални час 2 2011/2012"
Опис рада |
Сва три часа реализована су као видео- бим презентације и стваралачког рада ученика на рачунарима. Ученици примењују базна знања из области информатике ( Од игре до рачунара ) на овим часовима. Задаци су давани у нивоима – по тежини, поштујући индивидуалне разлике ученика. Новина је и увођење самовредновања самих ученика, који процењују свој рад: успешност решавања задатака и обим усвојених знања; кооперативност у групном раду; сналажење на рачунару; расположење, од. емоционално-социјалну климу током рада.
Ученици су мотивисани, ангажовани, упућени на сарадњу, истраживање, маштање, креативно и стваралачко осмишљавање наставних садржаја. Предавачки и фронтални рад је сведен на минимум. Усвојена знања примењују на новим примерима и у животним ситуацијама. Негује се самосталност и иницијативност у раду ученика према њиховим индивидуалним способностима. Оспособљавају се за реално и објективно самопроцењивање успешности свога рада у свим њеним аспектима, што доприноси јачању слике о себи, самопоштовању, сигурности и толерантности у раду.
|