Зборник радова програма "Дигитални час 2 2011/2012"
Опис рада |
Деци углвном најтежи и најнезанимљивији предмет, матеметика, свакако може да буде један од занимљивијих предмета и један од узбудљивијих часова. Ученика треба минимално усмеравати у сазнајном процесу математике и пустити га да путем открића и самосталног решавања математичког проблема решава задатке и да тиме буде активни учесник у наставном процесу. Овај час поред тога што садржи савремена дидактичка средства од ученика захтева да све време трајања часа буде присутан и сконцентрисан на рад. Обрада градива математике по принципу решавања проблема испоставља се као веома успешан начин рада. Ученику се прво објашњавају основни појмови потребни за успешно савладавање градива, али битнији део је приказивање и заједничко долажење до решења репрезентативних типова задатака. Модели задатака ученику служе при даљој самосталној изради. Ученик ради својим, индивидуални темпом и добија повратну информацију уколико наиђе на препреке. Информација која му се даје не представља говото решење, већ ученика и даље тера да активно размишља и долази до тачних решења. |