Пратите активности Управе за дигиталну агенду на Твитеру и Фејсбуку

Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo

Опремање дигиталних кабинета Галерија слика Дигитални час
Зборник радова програма "Дигитални час 2 2011/2012"
*Подаци о раду
(Рад освојио 3. место)
   
Тип кабинета ОРС Природна станишта
Разред у ком се реализује наставна јединица 3. разред
Наставни предмет Природа и друштво
Наставна јединица Шума; Река; Ливада
Време за реализацију наставне јединице 3 школска часа
Предмети у корелацији (уколико такви постоје) Овако осмишљени наставни садржаји су у корелацији са изборним наставним предметом Од играчке до рачунара.
   
   
Фајл са описом тока часа digitalnicas2.pdf
Фајл који представља прилоге рада digitalnicas2.zip
Опис рада
На Ваш Конкурс прилажем само део свога рада, трудећи се да испоштујем правила и услове Конкурса. У прилогу рада дат је ОРС Природна станишта, који је основ рада, јер су деца учила користећи га као наставно средство у компјутерским учионицама. Као што је написано у припреми за реализовање часова ученици су самостално, сопственим темпом савладавали предвиђено градиво. У оквиру наставне теме ПРИРОДНА СТАНИШТА обрађена су три природна станишта ШУМА, РЕКА И ЛИВАДА коришћењем наведеног ОРС-а. Начин употребе ОРС-а дат је у Каталогу ОРС-а Природна станишта. Резултати истраживања (које због обима рада нисам могла да приложим) су показали да учење преко ОРС-а у настави природе и друштва у трећем разреду основне школе доприноси већој ефикасности у усвајању знања и да су стечена знања трајнија, а ученици мотивисани за учење. Један од могућих путева за масовну примену учења преко ОРС-а била би израда сличих ОРС-а од издавачких кућа које се баве и издавањем уџбеника. Волела бих да Вас овај рад подстакне да размишљате о томе. Образовање као непроизводна делатност не доноси профит одмах, али „продукти“ образовања доприносе бољитку једне државе за неко (одређено) време. Због тога сматрам, да је крајње време да живот и учење у нашим школама осавременимо и учинимо занимљивијим, а на тај начин имамо и наду да ћемо имати свесније људе – грђане и стручњаке у будућности. Овако конципирани наставни садржаји могу бити делић кретања ка том „циљу“. Са надом да се разумемо, Срдачан поздрав, мр Милица Бањац
   
Подаци о ауторима рада
  Име и Презиме Општина Mesto Школа
1. Милица Бањац
НОВИ САД - ГРАД 21410 Футог О.Ш. МИРОСЛАВ АНТИЋ