Пратите активности Управе за дигиталну агенду на Твитеру и Фејсбуку

Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo

Опремање дигиталних кабинета Галерија слика Дигитални час
Зборник радова конкурса "Дигитални час 2012/2013"
*Подаци о раду
(Рад освојио 3. место)
   
Тип кабинета ПАПИР, ТЕКСТИЛ И ПЛАСТИЧНЕ МАСЕ
Разред у ком се реализује наставна јединица 5. разред
Наставни предмет Техничко и информатичко образовање
Наставна јединица Папир, текстил и пластичне масе као технички материјал
Време за реализацију наставне јединице 2 школска часа
Предмети у корелацији (уколико такви постоје) Српски језик, историја и ликовна култура
   
   
Фајл са описом тока часа digitalnicas3.pdf
Фајл који представља прилоге рада digitalnicas3.rar
Опис рада
Наши ученици су деца нових технологија, брзог протока информација и наравно нису незаинтересована само им се треба обраћати на језику који они разумеју. Крајње је време да и ми наставници тај језик научимо. Од почетка ове школске године за наставу припремам све часове у муду, на адреси http://skola2.e-pismen.rs/course/category.php?id=4, обзиром да је већина школа у Србији опремљена са дигиталним учионицама и има приступ интернету уз помоћ ове платформе за учење може се организовати веома креативна настава уз непрекидну активност ученика. Омогућава примену свих теорија наставе , облика рада и наставних метода. Рад у „Дигиталној учионици“ , за моје ученике и за мене је право задовољство и уживање. Мојим ученицима се овакав начин рада веома свиђа, првенствено што им омогућава да буду активни током целог часа, користећи интернет веома лако и брзо налазе жељене информације, износе своја мишљења на форумима, деле документа са друговима, креирају своје вики странице, радећи у групи или пару, после сваке лекције имају тестове за проверу знања, оцењују квалитет часа помоћу смајлића, мете или електронске анкете (анонимно) и сл. Овакав начин учења омогућава ученицима да уче према свом темпу и интересовању, да раде у пару или групи користећи форуме и вики, на тестовима имају тренутну повратну информацију о томе колико су научили. Сви практични радови се сликају и убацују на волвишер зид тако да их ученици могу увек погледати. Уједно родитељи имају увид у рад наставника и постигнуће своје деце. Мени као наставнику овакав начин рада омогућава увид у целокупан рад сваког ученика. У сваком тренутку имам појединачне резултате на тестовима сваког ученика као и просечну оцену свих. Такође имам просек постигнутих резултата из сваке лекције, тако да имам информацију шта је мојим ученицима представљало проблем и која лекција или делови лекција треба да се додатно објасне.
   
Подаци о ауторима рада
  Име и Презиме Општина Mesto Школа
1. Наталија Диковић
ПОЖЕГА 31210 Пожега ОСНОВНА ШКОЛА ПЕТАР ЛЕКОВИЋ